7 comments
  1. …pozdrawiam również :]

    Bea jako ,że miesiąc świąteczno – prezentowy…znoszę opłaty wszelakie. Możesz szaleć ;D

  2. tomek.swiesciak said:

    to pierwsze zdjęcie jest genialne! pozostałe też niczego sobie…
    pozdrawiam!

  3. W tym miesiącu stać mnie zatem na trzy komenty, pomyśl o obniżce jakiejś bo Ci przez te komercje blog zemrze :P

    Działa Kubuś :) Niech Ci bozia w zdrowiu wynagrodzi .. w zdrowiu albo w dzieciach :D

  4. …widzisz ja mam tak ,że zamiast moderacji automatycznie ściąga Tobie piętaka z konta na rzecz mojego fotograficznego rozwoju. Liczę ,że nie pożałujesz i będziesz komentować nadal :]

    Ps. mój panel administracyjny -> ustawienia -> dyskusja

    Mam zaznaczone okienka z:

    Zezwól na powiadomienia (pingbacki i trackbacki) z innych blogów

    Zezwól na komentowanie nowych artykułów

    Autor komentarza musi wprowadzić swój podpis i e-mail

    Włącz 3 poziomowe zakorzenianie komentarzy

    komentarz oczekuje na moderację

    Reszta pusta.

    Bea daj znać czy działa u Ciebie.

  5. jakoś nie mogę ustawić komentarzy u mnie, wiecznie przychodzi mi na e0mail moderacja, jak Ty masz w ustawieniach że ja moge pisać bez Twojego zatwierdzania???

Skomentuj

