10 comments
  1. …nie ściągnę sobie , bo to nielegalne :D Poza tym nie mam Nikona D300 , a tak w ogóle poza tym, Lightroom to pic na wodę, podobnie zresztą jak to Adobe RGB :D

  2. BRU said:

    Stary ty masz Nikona d300 prawda??? ściągnij sobie program Nikon Capture NX v2.2.4; i klikaj foty w NEF. Stary Lightroom wymięka, piękne foty i łatwa obsługa. Już mi nie zmienia fotek ten pieprznięty LR ;-)

  3. mówiłam i iku naturalnie, a wrzut u ozy nie znalazłam :(

  4. nie chce mi się tam nawet wchodzić a już nie daj boże się rozglądać, bo mogłabym się tam jedynie uwstecznić :D

  5. …hej BRU , odpowiedź z IKa: „tak miało być, nieostrości i reszta zamierzone” :D pzdr

    … Bea , wcale bym się nie obraził jak byś częściej zapodawała co tam na IKu. Ja w zamian mogę zapodawać co tam na NK, ale dużo tego nie będzie , bo fot tam nie daję, oczywiście ze strachu :D

    PS. Oza ma fajne wrzuty z portali foto na swoim blogu.

  6. heheh tnij lewej Kuba :) Mnie dzisiaj Adriana z cide-em na IKU administrator wymoderował :D Kazał mi zapodać fotę na naszą klasę :D o dżizas :D:D:D

  7. BRU said:

    koment z IKA: „ja bym ciął z lewej, no i nieostre to to, a w ogóle do BW, gdzie kolor???”

    PZDR

Skomentuj

