9 comments
  1. …Bea dam troszkę później, bo Sill tyle co była i robi się rodzinny album który zaczyna być albumem publicznym ;]

    Tymczasem zapodaję ulicznym pstrykiem ze Smeny, całkiem świeżym zresztą. Po fotach widać jak się pogoda zmienia…masakra!!!

  2. …widzisz , chciałem żeby był to blog typowo fotograficzny, dlatego nie bez kozery taka jego formuła. Moim zdaniem „fotografia netowa” nie lubi gadulstwa ponieważ ciągle dokądś pędzi. Przyjąłem prostą taktykę. Skoro ktoś coś napisze , skłania mnie to do bardziej, lub mniej wylewnych odpowiedzi i jest po stokroć ciekawsze w odbiorze (tak myślę) od dumanych na poczekaniu opisów pod fotami. Ma to jeszcze jedną zaletę…umożliwia szybsze przeglądanie zdjęć bez „marnowania czasu na piśmiennictwo” :] bo teraz na necie to zdjęć się już raczej nie ogląda…je się zalicza.

  3. BRU said:

    Lubię te twoje opisy, które umieszczasz w komentach jak cię docisnąć. Powinieneś zawsze pod zdjęciem skrobnąć parę zdań. To ciekawe

  4. …głupio mi kiedy zapominam imiona ludzi których spotykam i fotografuję. W końcu na ogół dochodzi do dłuższej bądź krótszej wymian zdań i rzadkie to zjawisko w dzisiejszym zabieganym świecie.

    Z człowiekiem na zdjęciu rozmawiałem dość długo. Gdy był młody prężnie fotografował i robi to do dziś. Na odchodne zapytałem, czy mogę mu zrobić zdjęcie na pamiątkę naszego spotkania. Zgodził się, po czym zapytał czy on również może zrobić zdjęcie mnie. Oczywiście – odpowiedziałem. Jakież było moje zdziwienie, kiedy z kieszeni płaszcza wyciągnął maleńkiego kompakta…Świat oszalał.

    • retros said:

      Taka sobie sytuacja, chwila rozmowy a na koniec zaskoczenie, pan ma kompakta, he, podoba mnie się historyjka.

  5. BRU said:

    Luzik! Imię rowera jest całkowicie nieistotne ;-P

Skomentuj

