6 comments
  1. Kondioz said:

    no własnie taki cyfrowy klimat. Ale spoko – w ps też można dodać szumu i będzie jak z ilforda. Kolorowanie zdjęć w ps? Średnio. Już wole przejrzeć ebay w poszukiwaniu przeterminowanych kolorowych filmów. Zresztą zapasy w lodówce topnieją więc i tak trzeba coś pomyśleć o nowych błonach b&w jak i kolorowych.

  2. …widzę, że zapodałeś cyfrowym słownictwem ;) to ja dokończę po cyfrowemu. Shanghai nie jest zły i w dodatku tani…a w photoshopie ze zdjęcia czarno-białego można sobie zrobić zdjęcie kojojowe ;) Pytanie tylko po co ?

  3. Kondioz said:

    jest bardzo ostry i mało szumi – w sumie nie wiem czy to zaleta czy wada :) Szkoda tylko że nie robią w tej cenie filmów kolorowych…

  4. …zgadza się Shanghai pierwsza rolka. Tak jak Ty ja również jestem miło zaskoczony tym materiałem, jak i jego…ceną :)

  5. Kondioz said:

    Zajebiste. Od razu widać że to Shanghai, czysto i ostro. Pierwsze zdjęcia mnie rozwala a na ostatnim Sill jak nie Sill.

Skomentuj

