Atelier Kaska

O publikacji  zdjęć mojego pradziadka myślałem od dłuższego czasu.  Głównym problemem był brak skanera którym mógłbym owe zdjęcia skanować, a zważywszy ,że w większości są to fotografie prawie stuletnie, nie chciałem oddawać ich do pierwszego lepszego labu.

Wymyśliłem sobie, że raz w tygodniu będę skanował moje ulubione zdjęcia Rudolfa jak i reszty mojej rodziny, prowadzącej kiedyś zakłady fotograficzne w Krośnie, Rymanowie Zdroju oraz Krakowie pod szyldem Atelier Kaska i też pod taką kategorią będę je publikował na blogu.

Na dobry początek  kilka fotografii przedstawiających Rudolfa Kaskę (1879-1958), krośnieńskiego fotografa i kronikarza, mojego pradziadka.  Kolejne zdjęcia za tydzień…

6 comments
  1. Fajne skany. Oglądanie chwil „zamrożonych” na papierze dziesiątki lat temu to super doświadczenie. To między innymi właśnie w fotografii lubię najbardziej. Pozdrawiam.

  2. analiza said:

    nie ukrywam, zacny to projekt, z ciekawością będę wyczekiwać kolejnych historii :) pozdrawiam :)

  3. Kondioz said:

    Piękne są te zdjęcia – mają duszę. Bardzo zacny projekt. 3mam kciuki i życzę powodzenia.

Skomentuj

